Brænder du for B2B-salg og for at skabe gode og vedvarende kunderelationer? Har du evnerne til at have en afgørende og koordinerende rolle i en mindre virksomhed med store ambitioner? Har du solid salgserfaring og gode lederegenskaber? Så har vi det helt rigtige job til dig. Commercer er en virksomhed i rivende udvikling og vi mangler en Key Account Manager på holdet. Måske har du endda mod på og lyst til at blive en medejende del af virksomheden.

 

Kvalifikationer og kompetencer

Du skal kunne bruge dine stærke kommunikative evner til at forklare komplekse tekniske løsninger på et letforståeligt sprog. Vi forestiller os, at du har erfaring med salg indenfor B2B og at du derfor besidder en bred økonomisk og analytisk forståelse. Du har de helt rette værktøjer til løbende at vedligeholde og kvalitetssikre vores CRM-system. Vi arbejder primært med eCommerce CMS systemer, så det vil være et plus, hvis du har kendskab på dette område. Det er ligeledes nødvendigt at du har solid erfaring med salg – gerne af digitale produkter – samt ved præcis hvordan du udarbejder et godt tilbudsskriv.

 

Om jobbet

Du vil blive en nøgleperson i virksomheden, og have ansvar for salget og relationsskabende aktiviteter. Du vil skulle holde sammen på trådene med at følge op på relevante kundeemner. I forbindelse med at forstå kundes behov og inspirere til mulighederne omkring de digitale muligheder samarbejdes der med en projektleder omkring afdækningen hos kunden inden opstart af et projekt.

Du vil have hovedansvaret for den telefoniske kontakt med både de eksisterende kunder og nye leads. Det er således altafgørende at du formår at sørge for at vores leads bliver fulgt helt til dørs.

Faglige kvalifikationer
Vi har brug for en Key Account Manager som er god til:

  • at netværke
  • professionel og stabil kundekontakt
  • analytiske observationer
  • at opnå salgsmål
  • skriftlig og mundtlig kommunikation.

Personlige kvalifikationer
Vi leder efter en som:

  • er ambitiøs og tillidsskabende
  • kan arbejde selvstændigt og målrettet
  • er udadvendt og har gode salgsegenskaber
  • har god forretningsforståelse og kan fungere som sparringspartner
  • er robust og handlekraftig.

Om Commercer ApS

Commercer er et digitalt udviklingshus specialiseret i e-handelsløsninger til B2B- og B2C-brands af alle størrelser. Vi tilbyder ydelser indenfor strategi, webdesign, marketing, webudvikling, hosting og optimering for at hjælpe med at skabe unikke kundeoplevelser og højere fortjeneste. Vi arbejder med at kombinere forretningssans med brugerindsigt samt teknisk udvikling for at forenkle nutidens komplekse teknologilandskab, så vores kunder kan fokusere på det, de er bedst til – at drive deres forretning. Vi er et team og sammen opnår vi vores mål, mens vi har det sjovt med det vi laver.


Yderligere oplysninger

Du kan læse mere om Commercer på vores hjemmeside: www.commercer.dk.

Dit ansættelsessted vil være fleksibelt. Du kan løse opgaverne fra vores kontor i Brabrand ved Aarhus, ude i marken eller der hvor du koncentrerer dig bedst.

Din ugentlige arbejdstid vil være 37 timer med mulighed for fleksibilitet.

Du er meget velkommen til at kontakte CEO Thomas Stobberup Aba på 29282960 eller tsa@commercer.dk for nærmere information om stillingen.

Tiltrædelse hurtigst muligt.

Send din ansøgning hurtigst muligt til tsa@commercer.dk. Vi kigger ansøgningerne igennem løbende, og besætter stillingen når vi har fundet den rette kandidat.